Dotarcie do klienta gostynin

Dotarcie do kontrahenta

Ulotki reklamowe to jedna z najstarszych metod, którą użytkuje się w celu zachęcenia kontrahenta do zakupu danego artykułu. Foldery dużego formatu niezwykle często zalegają w skrzynkach pocztowych czy też porozrzucane są na klatkach schodowych. Od paru lat filie reklamowe starają się przeistoczyć ten trend, drukując w większych ilościach ulotki a6. Te maleńkie kartki papieru, rozmiarem podobne do wizytówki, pomieścić mogą podobne ilości informacji, jak obszerne ulotki. Do tego, odgrywają one zupełnie inną misję, gdyż mogą być używane po wielokroć. Raz wydrukowana ulotka może być włożona do portfela, czego nie da się uczynić z większym formatem. Na niewielkich ulotkach w większości wypadków ogłaszają się zakłady usługowe, które na swoim folderze reklamowym zamieszczają informacje teleadresowe, a również mapkę, dzięki której użytkownikom prościej będzie dotrzeć pod adres, gdzie umieszczona jest ich siedziba.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

Drukarnia w Warszawie rzeszów
Banery reklamowe frontlight
Kalendarze wieloplanszowe B2 druk olsztyn
Kalendarze trójdzielne cena pniewy
zarabianie w programie partnerskim